Blog

Acest blog e un loc in care imi fac publice ideile mele.

REALITATEA.NET - Stiri - Ştiri

marți, 11 mai 2010

Dumnezeu?!?


De ce iti trebuie un Dumnezeu?

De ce sa iti creezi povesti si personaje pentru a raspunde la intrebari fara raspunsuri?!?

Mi se pare o mare lasitate...sa arunci vina pe un "zeu"fals,imaginar,doar pentru ca tu nu poti sa iti explici anumite lucruri.De ce sa crezi ca Dumnezeu iti da puterea,intelepciunea cand tu poti sa crezi in tine ca TU poti sa iti daruiesti aceste lucruri.E o mare lasitate,e boala pamantului,boala de peste 2000 de ani.Dumnezeu nu te lasa sa gandesti singur,sa iti traiesti TU viata,Dumnezeu iti impune fara rost,fara explicatii,doar 10 porunci,care sunt incalcate chiar si de preoti.

"Daca cred in Dumnezeu ce am de pierdut,daca chiar exista?...mai bine cred"Propozitia cea mai plina de lasitate.De frica unui individ imaginar iti incalci principile,IDEILE...De ce?de frica lu' Dumnezeu...

Pacat...credinciosii inca traiesc cu mentalitate de "intoarce si celalat obraz"care in zilele astea nu functioneaza deloc,oricum,e o afirmatie plina de bunatate doar de ochii lui Dumnezeu.Un Dumnezeu care nu exista.


Un comentariu:

  1. Hmm:-?Lasitate?Nu chiar.Adica,pentru mine Dumnezeu este eu.Adica,oamenii au avut mereu nevoie de cineva in care sa creada.Cineva care sa le dea fortza.Si chiar daca nu exista,prin autosugestie oamenii capata putere mai mult sau mai putin.Ca au luat popii pez acest Dumnezeu drept stapan si sau autointitulat ca "oameni ai Domunului" ca sa ne inrobeasca pe noi,asta e altceva.:P

    RăspundețiȘtergere